TOP Service!
Omdat we volledig gespecialiseerd zijn vinden wij het belangrijk dat de kwaliteit van onze service uiterst hoog is. We hebben dan ook een eigen service center. Dit betekend simpel weg dat we een eigen meetbaan hebben met geijkte apparatuur om de nauwkeurige meetinstrumenten die we verkopen kunnen controleren en kalibreren. Ook is ons service center ingericht om alle TOP Lasers die we verkopen ook te kunnen repareren. Reparaties zijn dus voor ons geen probleem.
Een TOP Laser verdient TOP Service!
Elke TOP Laser wordt voor verkoop eerst grondig gecontroleerd. Deze service maakt ons uniek en daar zijn we ontzettend trots op. De service die wij bieden voor onze TOP Laser producten zou volgens ons op alle meetapparaten moeten zitten. Bij een meetapparaat is het uiterst belangrijk is dat deze werkt zoals deze zou moeten werken.
Wat kunt u verwachten van onze TOP Service:
- Fysieke controle van elk product voordat deze verkocht wordt *(waar mogelijk)
- Controle op functies van de producten
- Alleen producten met de beste prijs/kwaliteit verhouding
- Roterende lasers worden volledig gecontroleerd op functies
- Kruislijnlasers worden volledig gecontroleerd op functies
- Wij zijn het aanspreekpunt bij problemen of wanneer er vragen zijn
- Ruime voorraad in eigen magazijn in Nederland
Reparatie van je TOP Laser
Per ongeluk je TOP Laser omgestoten of laten vallen. Vervelend maar kan gebeuren. Omdat we bij TOP Laser van mening zijn dat je als specialist uitstekende service moet kunnen verlenen hebben we een eigen service center in Nederland. Hierdoor is het voor ons geen probleem om reparatie te kunnen verrichten aan alle TOP Laser producten. We repareren alles zelf en staan dan ook zelf garantie voor deze producten. Door onze uitstekende relatie met onze fabrikanten kunnen we snel en makkelijk schakelen en hebben we eigenlijk altijd alle onderdelen op voorraad. Hierdoor houden we de doorlooptijd kort en de kosten laag.
Reparatie aanmelden?
Wil je een reparatie aanmelden? U kunt simpelweg even met ons bellen of mailen. Tijdens het contactmoment zullen we je erop wijzen dat je het product naar ons kunt opsturen en je het product van duidelijke informatie moet voorzien. We vragen je om een omschrijving van de klacht (wat er gerepareerd zou moeten worden of wat er defect is) en dat je je gegevens er aan toe voegt zodat we weten van wie het product is. Uiteraard kan je het product ook bij ons afgeven in Zeewolde.